CERAMIZER DO MOTOCYKLA
Gwarantujemy najlepsze ceny i profesjonalną obsługę.

Kod kreskowy EAN: 5907439901098, Kod produktu: CERAMIZER CM
Ceramizer Ceramizer

Produkt dostępny 54 szt.
Przewidywana dostawa: Pon, 20.05 - Pon, 20.05 Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 89,99 zł Produkt jest dostępny.

65,60 zł -27%
89,99 zł
65.6
Darmowa dostawa powyżej 399zł

Opis

Ceramizer do silników motocyklowych czterosuwowych z mokrym sprzęgłem (CM)

Ceramizer - preparat do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silnika motocyklowego.

Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w silniku. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal a w szczególności w miejscach zużytych (wytartych).

Warstwa ta wyrównuje i pokrywa mikrodefekty, rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu. Można to porównać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach. Proces narastania warstwy trwa do około 1500 km przebiegu.

Główne korzyści z zastosowania Ceramizera:

  • Regeneruje powierzchnie tarcia, dzięki czemu zmniejszeniu ulega zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika.
  • Wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.
  • Nieznacznie poprawia dynamikę motocykla.
  • Chroni silnik przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
  • W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), Ceramizer poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 10-cio krotnie.
  • Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.
  • Zabezpiecza silnik przed zużyciem do 70 000 km (cenna korzyść w jednostkach mocno eksploatowanych).

ZALECENIA:

  1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po wytworzeniu się warstwy ceramiczno-metalowej) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  2. Można stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej po wymianie oleju i filtra, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z Ceramizerem®.
  3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  5. W trakcie tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej (1000 km) nie wymieniać oleju.
  6. Ceramizer® można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem.

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  6. Przejechać nie koniecznie jednorazowo 100 km (odcinek można podzielić na etapy) w sposób taki jak przy docieraniu silnika, tzn. należy unikać zbyt wysokich obrotów silnika i jeździć na możliwie niskich obrotach aby w mniejszym stopniu występowało tarcie płynne (z filmem olejowym).
  7. Ceramizer® nie zmienia parametrów smarnych oleju więc nie zmienia parametrów tarcia mokrego sprzęgła.
  8. Po pokonaniu odcinka 100 km można jeździć bez ograniczeń obrotów silnika. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1000 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  9. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a następnie po przejechaniu ok. 300 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

UWAGI:

  • Nie zaleca się stosowania Ceramizera® w przypadku konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują metalowe pary okładzin. Ten przypadek dotyczy około 5% konstrukcji silników.
  • W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są niemetalowe lub na przemian metaloweniemetalowe wówczas można stosować Ceramizer®. Ten przypadek dotyczy około 95% konstrukcji silników.
  • W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki Ceramizerem® będzie zmniejszona, a czas ceramizacji wydłuży się.
  • W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne przylgnie zaworów, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  • W przypadku wykonania remontu silnika, należy przejechać 1000-2000 km od momentu remontu i dopiero wówczas zastosować Ceramizer®
  • Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  • Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

Specyfikacja

ProducentCeramizer
EAN5907439901098
Kod produktuCERAMIZER CM