FAQ - najczęściej zadawane pytania

  1. Czy istnieje wydrukowany katalog oferty nocar.pl?

    Nie, kompletna oferta jest dostępna na stronie www.nocar.pl. Jest to spowodowane tym, że nasza oferta jest często aktualizowana.

  2. W jaki sposób można sprawdzić dostępność produktów w sklepie internetowym nocar.pl?

    Można to zrobić kontaktując się telefonicznie lub mailowo.

  3. Czy można złożyć zamówienie nie rejestrując się?

    Tak, ale w celu realizacji zamówienia niezbędna jest wcześniejsze zapłacenie za zamówione produkty.

  4. Podczas wpisywania kodu rabatowego, pojawia się komunikat o błędzie. Co mam zrobić?

    Przyczyną zaistniałej sytuacji może być: – błędne skopiowanie bądź przepisanie kodu rabatowego – zbyt mała kwota zamówienia – wygaśnięcie czasu ważności kuponu – próba użycia kodów do produktów jakie nie spełniają warunków promocji.

    Jeżeli sytuacja nie jest spowodowana żadną z powyższych przyczyn, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

  5. W jaki sposób mogę połączyć zamówienia?

    W nocar.pl nie można łączyć zamówień.

  6. Czy możliwe jest łączenie płatności przy realizacji zamówienia przez Internet?

    Tak, ale niezbędny jest kontakt telefoniczny lub mailowy.

  7. Czy jest możliwość zakupu w nocar.pl na raty?

    Nie. W sklepie internetowym nocar.pl nie funkcjonuje system ratalny.

  8. Chce zrezygnować z faktury, czy możecie jej nie wysyłać?

    Faktura VAT lub paragon fiskalny jest zawsze dołączana do zamówienia, gdyż jest to dowód zakupu.

  9. W jaki sposób mogę uzyskać duplikat faktury?

    Można to zrobić kontaktując się telefonicznie lub mailowo.

  10. Czy możecie wysłać fakturę pod inny adres niż produkty?

    Nie. Faktura jest zawsze wysyłana wraz z zamówieniem i nie ma możliwości wysłania jej pod inny adres.

  11. Czy fakturę mogę otrzymać na każdy z produktów z zamówienia oddzielnie?

    Nie. Do każdego zamówienia wystawiana jest jedna faktura.
    Nie wystawiamy dwóch faktur do jednego zamówienia lub faktury na pojedyncze produkty w zamówieniu.

  12. Jaki mam czas na opłacenie zamówienia, gdy wybrałem opłatę przelewem lub kartą kredytową?

    Zamówienie można opłacić przez 7 dni od jego złożenia.

  13. Kiedy do zamówień w nocar.pl są doliczane dodatkowe koszty?

    Sprzedaż detaliczna
    Do ceny zamówienia są doliczane koszty dostawy przesyłką kurierską. W zamówieniach powyżej 500 zł netto z wyborem płatności z góry lub przelewem, Klient nie ponosi kosztów przesyłki.
    Zapraszamy do zapoznania się z warunkami dostawy.

    Sprzedaż hurtowa
    Do ceny zamówienia są doliczane koszty dostawy przesyłką kurierską. W zamówieniach powyżej 1000 zł netto z wyborem płatności z góry lub przelewem, Klient nie ponosi kosztów przesyłki. Zapraszamy do zapoznania się z warunkami dostawy.

  14. Ile czasu zajmuje dostawa kurierem?

    Do 3 dni roboczych.

  15. Ile prób dostarczenia przesyłki podejmuje Kurier i czy zostanie podjęta kolejna próba dostarczenia zamówienia, jeżeli Kurier nie zastanie mnie w domu?

    W przypadku przesyłki kurierskiej podejmowane są 3 próby dostarczenia.
    Gdy kurierowi nie uda się dostarczyć przesyłki za pierwszym razem powinien skontaktować się z Klientem telefonicznie. Po 3 nieudanych próbach dostarczenia, przesyłka wraca do magazynu.

  16. W jakich godzinach są dostarczane przesyłki?

    Przesyłki kurierskie są dostarczane zazwyczaj w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00

  17. Czy produkty złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

    Nie. Zamówienie zawsze jest wysyłane pod wskazany adres i nie ma możliwości podzielenia go i wysłania pod dwa różne adresy.

  18. Czy mogę zwrócić kupiony produkt?

    Tak. Produkt zamówiony w sklepie internetowym nocar.pl można zwrócić w ciągu 14 dni. Zwracany produkt nie może nosić oznak używalności tzn. musi być zapakowany w oryginalne, niezniszczone opakowanie fabryczne. Aby dokonać zwrotu należy posiadać fakturę jako dowód zakupu oraz paragon. Klient ponosi koszty przesyłki. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat zwrotu zapraszam do zapoznania się z regulaminem.

  19. Czy można wymienić kupiony produkt?

    Nie. Produkty zamówione w nocar.pl nie podlegają wymianie na inne. Prosimy o przemyślane zakupy