Historia wyszukiwania

  • Historia wyszukiwania jest pusta

Reklamacje

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  3. Reklamacja nie obejmuje towarów, których klient dokonując zakupu był świadom, iż naturalne zużycie może nastąpić przed upływem 12 ms a został poinformowany o tym w opisie towaru.
  4. Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  6. Jeśli zakupiony towar został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy odesłać go wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji.
  7. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  8. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  10. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  11. Reklamacji nie podlegają:
    1. produkty uszkodzone na skutek nieprawidłowego montażu
    2. uszkodzenie na skutek nadmiernych skoków napięcia w instalacji lub wady powstałe w skutek bezpośredniej lub pośredniej ingerencji klienta
    3. naturalne zużywanie się produktu
    4. uszkodzenia mechaniczne
    5. wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    6. przemoczenia
  12. Do towaru odsyłanego na reklamację prosimy dołączyć paragon/ fakturę oraz wypełniony formularz reklamacji.
  13. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt na adres emailowy: [email protected] lub +48 33 48 633 48 wew.2.

Pobierz formularz reklamacyjny.